Dying Light 2 Stay Human 1.2.0 Güncellemesi Görev ve Daha Fazlasını Düzeltiyor



Hikaye İlerleme Düzeltmeleri


  • "Ölüm Döngüleri" ile bilinen tüm vakalar ortadan kaldırıldı.
  • Birden fazla görevde sabit bloklar - Karanlığa Doğru, Suikast, Raid Quest'te Sophie, Tek Çıkışta Hubert, Veronika, Nightrunners, The Lost Light, Double Time.
  • Güvenli bölgelerle ilgili çözülmüş sorunlar (oyun içi saat durur, uyuyamaz).


İşbirliği Düzeltmeleri


  • Kararlılık sorunları düzeltildi: belirli durumlarda çökmeler veya siyah ekranlar
  • Çok sayıda hikaye ilerleme bloğu düzeltildi
  • Davetleri kabul etmeyle ilgili sorunlar düzeltildi
  • Zorluk sorunları düzeltildi: envanter dolduğunda silah yok, zorluk dengesi iyileştirildi, araç gereksinimleri düzgün bir şekilde ele alındı
  • Uzak yerlerde ortaya çıkan sabit kooperatif partileri
  • Şehir açık dünya etkinliklerinin iyileştirilmiş/sabit kopyalanması: yel değirmenleri, asılı kafesler, ganimet sandıkları, NPC kurtarma sorunları
  • Belirli durumlarda yere düşen düşmanlar ve oyuncular düzeltildi
  • Birkaç performans düşüşü düzeltildi


Nightrunner Araçları Düzeltmeleri


  • Yamaç Paraşütü ve Grappling Hook yükseltmeleri, kooperatif oturumları sırasında bunları elde eden oyuncular için doğru bir şekilde uygulanabilir.
  • PK Arbalet ödülü, kooperatif modunda oyunculara doğru bir şekilde verilir. Bu düzeltme, yeni vakaların görünmesini engelleyecektir.


Önemli Savaş İyileştirmeleri


  • Gün boyunca iyileştirilmiş Biter davranışı. Düşman, oyunculara daha sık kilitlenir ve bu da düşman karşılaşmalarını çeşitlendirir.
  • Künt silahların performansı, ağırlık hissini yansıtacak şekilde iyileştirildi.
  • Silahın türüne bağlı olarak iyileştirilmiş düşman tepkisi - silahın ağırlığını daha iyi yansıtmak için.
  • İnsan rakipler artık hafif vuruş tepki süresi sırasında oyuncuların saldırılarını engelleyebilir.
  • İnsan düşmanları için hafif vuruş tepkileri kısaltıldı.


Yeni ragdoll davranışları.


  • Rakipler bez bebeklere daha sık giriyor.
  • Ragdoll daha doğal çalışır.
  • Ragdoll, kullanılan silah türüne göre farklı davranır.
  • Yüksekten düşerken ve vücudun farklı bölgelerine çarparken darbe yönünden verilen kuvvet korunurken uygun kuvvetler uygulanır.
  • Bir ragdoll çevresiyle çarpıştığında - vücudun düştüğü yüzeye bağlı olarak uygun ses ve FX'ler çalınır.
  • İyileştirilmiş ani algılama. Düşman artık bir vuruştan sonra her zaman sivri uçlara damgalanır. Ek olarak, ani ses geri bildirimi artık iyileştirildi ve yeni FX'ler eklendi (vücudun fiziksel momentumuna göre görüntülenir).


Gece İyileştirmeleri ve Denge


  • Howler'ın duyularının menzili arttı.
  • Howler'ın menzilli silahlara karşı direnci arttırıldı.
  • Kovalama, bir Howler'a menzilli bir silahla vurulduğunda ve hala hayatta olduğunda tetiklenir.
  • Uçucular, kovalama sırasında saklanma noktalarından daha hızlı çıkar.
  • Kovalamanın 4. Seviyesi artık daha zor.


UI/UX İyileştirmeleri


  • Survivor Sense artık düzgün çalışıyor ve vurulduktan veya belirli parkur eylemleri gerçekleştirdikten sonra herhangi bir bekleme süresi olmadan tetiklenebilir.
  • Seçenekler Menüsü bilgi mimarisinde iyileştirmeler dahil. özel bir Erişilebilirlik Sekmesi.
  • Oyuncu Sağlığı Çubuğunu, Öğe Seçiciyi ve Günün Saati Göstergesini gösterme, gizleme veya dinamik olarak görüntüleme özelliği eklendi.
  • Oyuncu Sağlığı Çubuğu için dinamik ayar yeni varsayılandır ve oyuncunun sağlığı %100 olduğunda çubuğu gizler.
  • Öğe Seçici için dinamik ayar yeni varsayılandır. Öğe Seçici, savaştayken ve savaş eylemleri gerçekleştirirken veya D-Pad kullanırken görünür hale gelir.
  • Günün Saati Göstergesinin dinamik ayarı, yeni varsayılan ayardır. Günün Saati Göstergesi, gündüz-gece geçiş dönemlerinde görünür hale gelir.
  • Gizli veya Dinamik olarak ayarlanan tüm widget'lar, Genişletilmiş HUD'da görünür hale gelir.
  • Oyuncu HP ve Dayanıklılık çubuklarında Görsel İyileştirmeler. Bu elementler daha hafiftir ve renkleri daha nötrdür.
  • Kör silahlarla bağlantısını daha net bir şekilde göstermek için düşmanların duruş ölçerinde yapılan görsel iyileştirmeler.


Son Boss Dövüşünde İyileştirmeler


  • Rakibin diğer oyunculara doğru tepki vermemesine ve CO-OP oyunu sırasında birkaç hataya yol açabilecek davranışı değiştirmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • CO-OP oyunu sırasında Aşama 2'de alternatif rakip davranışları.
  • Rakip, CO-OP oturumları sırasında alan saldırılarını daha sık gerçekleştirir.
  • Bir patron dövüşünde aşamalar arasındaki anlatı sahnelerini kısaltmak.
  • Patron dövüşü ilerleme hızı iyileştirmeleri.


Diğer İyileştirmeler


  • Oyun bitiş dizilerinde iyileştirmeler. Oyun ve çıkış sahnelerini daha iyi hizalamak için ek oyun sonu sahneleri eklendi.


Denge Düzenlemeleri


  • Daha Yüksek Seviye Yaylara artık Tüccarlarda ve dünyada daha kolay erişilebilir.
  • Banshee'ler ve Chargers artık gece boyunca Enfekte ordularda daha kolay tespit ediliyor.


Teknik İyileştirmeler


  • Dying Light 2'yi eski bilgisayarlarda ve dizüstü bilgisayarlarda oynamanıza izin veren, görüntülenen grafikleri optimize eden yüksek performanslı ön ayar tanıtıldı.
  • PC DX12 önbellekle ilgili iyileştirmeler. Oyun artık ilk açılışta daha sorunsuz çalışıyor.
  • AVX teknolojisi artık oyunda kullanılmamaktadır, bu da oyunun lansman sırasında çökmesiyle ilgili sorunları iyileştirmektedir.
  • Dış aydınlatmada iyileştirmeler.
  • Güneş gölgelerinde iyileştirmeler.
  • Gölgeleri ön plana çıkarmak için iyileştirmeler.
  • Hareket Bulanıklığı iyileştirmeleri - yoğunluk ve mesafe bulanıklığı özelleştirmesi eklendi.


Vahşet Paketi


  • Keskin silahlarla yapılan oyuncu vuruşları artık daha hassas ve Oyuncuların rakiplerin vücut kısımlarını kesmelerine ve onları daha kolay (dikey ve yatay olarak) ikiye kesmelerine izin veriyor.
  • Düşman vuruş tepkisi için yeniden çalışılan ses - vuruşun gücüne ve oyuncunun verdiği hasara bağlı olarak farklı sesler çalınır.
  • Oyuncu rakibe vurduğunda yerdeki kan izleri görünür.
  • Saldırılar sırasında bir oyuncu düşmana yakınsa, rakibin kanı ekrana sıçrayacaktır.
  • Vuruşlardan sonra düşman bedenleri üzerindeki kan etkileri iyileştirildi.
  • Ölü bir düşman artık etkileşimlidir ve darbelere ve yaralanmalara doğru tepki verir.
  • Vuruştan sonra düşmanların vücutlarında kan lekelerinin yeni bir etkisi.
  • Yeni kan FX'leri eklendi.






… ve sayısız ek hata düzeltmeleri ve kalite iyileştirmeleri.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Garde! Türkçe Yama ve Kurulumu

Lies Of P Türkçe Yama ve Kurulumu

The Ascent Türkçe Yama